miercuri, 20 noiembrie 2013

Vorbe înspre îndreptarea lumii [24]

*Dacă dai altora peste picioare nu te întreba de ce pe tine picioarele te dor.

*Minciuna are picioare scurte şi nu se ajunge, mergând, repede, prea departe... Aşa că îmi permit să spun că eu voi trăi mai mult decât oricine...

*Prea rar mi-a fost dat să fiu eu o soluţie, şi de aceea am fost şi neîncrezător. Nici acum nu ştiu cum să arăt asta... Să sar în faţă?

*Nu-ţi întreba trecutul despre amintiri. El, în mod sigur, le-a uitat. Doar tu vrei să le ţii minte, neacceptând definirea prin prezent!

*Toată lumea spune că Iisus a fost bun... Dar nimeni nu poate afirma că Iisus a spus doar cuvinte blânde şi blajine. El a fost bun pentru că, prin ceea ce a spus, a căutat să îndrepte lumea! Azi oamenii preferă pe cei mincinoşi, cu vorbe mângâietoare, laudative, contra celor ce aduc adevărul în faţă. Aceştia acum însă sunt răi! Oare cum ar fi fost lumea dacă Iisus minţea?

*Privit de aproape, orizontul are detalii concludente!

Niciun comentariu:

Flag Counter