luni, 3 iunie 2013

Vorbe înspre îndreptarea lumii [03]

*Zăpezile ard ochii spre a nu le fi văzută strălucirea!

*Nu exista minciună cu scuza de a fi bun. Cum poate fi considerat salvator cel care infige cuţitul, fuge şi apoi revine ca să dea primul ajutor muribundului?

*Mor de foame doar cei ce cred că vor muri de foame! Cei care cred că vor supravieţui vor găsi şi ce să mănânce!

*Cei ce vor să-mi asculte tăcerea se vor trezi auzind spusele sufletului.

*Pe scenele spectacolelor astăzi este atât de multă gălăgie dată de clopoţeii din coada cuvintelor, că şi instrumentele se dezacordează!

*"Să fii bun cu cine trebuie!" - spun unii. Oare un asemenea prieten aş putea avea? m-am întrebat! Dacă l-aş avea, sigur mi-ar fi prieten doar până când mi-ar cere ceva şi eu nu aş putea să-i fac binele pe care şi-l doreşte! Căci bun de eşti, cu toată lumea eşti la fel! Ori de nu eşti, bun nu te poţi numi!
*Prin tăcere fac necesara pauza între cuvinte. Şi asta pentru a lăsa cuvântului timpul de a da semn că trăiesc.

Niciun comentariu:

Flag Counter