miercuri, 5 iunie 2013

Vorbe înspre îndreptarea lumii [04]

*Armele nu ucid. Ele omoară!

*Dragostea vine atât de rar, încât ar merita, atunci când ni se iveşte în cale, să avem curajul de a ne urma inima... de a ne urma dragostea până la capat şi dincolo de el.

*Am cunoscut mulţi oameni, de la mulţi am învăţat. I-am văzut ca pe un model de om. Însă am rămas să fiu eu, căci doar eu încap în propria piele! Întunericul doar face să se vadă stelele. Când oamenii sunt iluminaţi nu le mai văd, de teamă să nu piardă pe cea care le dă lumină. Doar unii îşi amintesc şi de celelalte!

*De-aş fi un copil al străzii m-ar privi mulţi miraţi. Însă tot prin canale aş rămâne, nimeni nu m-ar adopta. Copii nesupuşi nu sunt doriţi!

*Mi-a fost greu să învăţ să mătur. Nici acum poate nu ştiu să o fac prea bine. Însă când voi ajunge să fac asta foarte bine, voi mătura totul în calea mea.

*Azi, când totul pare a fi bine, multora le e ruşine cu mine! Mâine, când catastrofele vor lovi fără milă, mulţi vor veni către mine, fără să mai vorbească de ruşine!

Niciun comentariu:

Flag Counter