vineri, 31 mai 2013

Vorbe înspre îndreptarea lumii [01]

*Adevărul, pur şi simplu, e singura modalitate de a suda fractura vieţii. Orice altceva este echivalentul punerii în atele.

*Dumnezeu mi-a luat bogăţia, oamenii mi-au luat drepturile. Eu mi-am permis luxul de a privi înspre lumină.

*Nimeni nu se poate opune răsăritului de soare!

*Mai mult decât atrăgător este negrul făcut să fie sclipitor, căci de luminat este, pare a fi el însuşi lumina. Când însă lumina dispare, negrul se vede cât este de negru... Uneori însă e prea târziu!

*Când sunt vinovaţi, oamenii îşi ascund faţa. Când însă se simt superiori, ei nu se tem să-ţi râdă în faţa!

*Pereţii verticali ai munţilor nu pot fi ascunşi de zăpezi. Chiar şi viscolul se teme de ei pentru că-l pot opri!

*Când vor ajunge corbii să cânte imnurile dimineţii, uşile caselor vor fi ferecate!

*De la vlădică la opincă ştie azi că cea mai bună cale de a controla un om, o familie, o comunitate, un popor este sărăcirea. Şi fac asta nu doar cei bogaţi ci şi cei care vor să arate că ei pot face asta.

*În curând vom merge la teatru să privim personajele jucând rolul de actori. Noi oamenii deja mimăm rolul de oameni, căci de fapt suntem spectatori în rolurile vieţii.

*Iubirea nu are condiţii, teama are o mulţime!

Un comentariu:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Flag Counter